Friday, January 30, 2009

Perginya Seorang Puteri..

Hati ini terlalu gembira bila mendengar jodoh mu dengan sahabat kami telah tiba.. Tanggal 21 November 2008 dirimu dan dia selamat disatukan.. Manis sungguh senyuman mu di sisi suami tercinta.. Kami yang bertandang tumpang gembira.. Mendoakan agar jodoh kalian kekal selamanya..

Cepat sungguh masa beredar.. Kesibukan tugas lantas menjarakkan lagi kita.. Hari dihitung janji diberi dengan harapan untuk bersua kembali.. Namun kesempatan yang dinanti tetap belum dapat dicari..

Namun telah tertulis takdir Ilahi, bertemu kita tidak menjadi.. Belum pun puas suami mu bermesra.. Belum jua sempat dia mencurahkan kasih sayangnya.. Dikau telah pergi menghadap yg Esa.. Meninggalkan kami di kala inai masih merah dijari..

Remuk sungguh hati suami.. Permaisurinya kini tiada lagi.. Sedih dan hiba kami turut rasai.. Dirimu pergi tidak akan kembali..

Tinggal kini kenangan indah.. Tidak akan luput dalam ingatan.. Doa dan fatihah kami titipkan.. Semoga dikau tenang dalam pembaringan..

Damailah dikau disana.. Tenang di bawah rahmat yg esa.. Insya Allah sampai masanya kita akan kembali berjumpa..

Al Fatihah..



Puteri Norazila Megat Nurdin:
25 April 1981 - 25 Januari 2009




Buat Meor, Tabahkan hati.. Pasti ada hikmah atas kejadian ini.. Kita sama2 doakan agar roh Ila ditempatkan di kalangan orang beriman.. Insya Allah selagi ada hayat, kami tetap disisi mu kala susah dan senang..

4 comments:

  1. Anonymous5:12 PM

    sedih lar :(

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:31 PM

    Dari Allah kita datang...
    Kepada Allah kita kembali..

    ingat pada satu saat.. kita pun pasti akan dijemput...

    Al-fatihah

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:34 PM

    smpai sekarang aku masih terbayang2 g akan kehadirannye...semoga Allah memberi kekuatan n kesabaran pd aku bagi menempuh hari mendatang.. tq for your support....

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:16 PM

    for abang me...

    tabahkan hati..
    kuatkan semangat...
    banyakkan berdoa...

    life must go on..

    ReplyDelete