Monday, May 04, 2009

Wat Suspen Jerr Part I..

Salam.. Semalam aku hampir sakit jantung akibat dari kezutan yg memang boleh membuatkan jantung aku cedera.. Cenggini ceriternyer..

Adik aku kene attend ceramah driving n parents aku lak ada kursus haji (mudah2an tercapai hajat mereka utk menjadi tetamu Allah tahun ni.. Amminn).. So aku dgn baik hati telah sanggup nak jd babysitter anak buah kesygan aku - Cik Puan Seri Ameera.. Fikir punya fikir aku dpt idea utk bwk dia pegi main kat Jusco Equine Park.. Ala game yg budak2 blh lompat2, lari2, panjat2.. Ada bentuk kapal la, sotong la, diisi dgn udara.. Apatah nama dia..

Dengan bayaran RM 5 unlimited time, kami pon masuk.. Aku pun sibuk la amik gambo Mira menggunakan kamera mak aku.. Yang Mira ni pulak, sebegitu banyak benda kt ctu, kuda juga yg dia minat.. Padahal bukan xada kt umah dia.. Asyik2 main kuda jer, mata aku pun dh juling geram.. Aku pun dgn penuh paksaan dukung dia, campak dia kat dalam 'area lompat2' sampai dia tergolek dok.. Alamak amma appa.. Lama btul dia nak bangun balik sampai aku ingat dia dh terpeliot ke patah ke.. Dgn slumber badaknya aku pun naik sama atas menda tu nak rescue anak buah aku..

Budak2 yang ada dalam area tu terpegun tgk aku yg comei ni boleh gamble naik jugak.. Bergego perut aku kene lambung sbb budak2 tu xhenti melompat.. Patut la Mira xmau.. Seksa oo.. Mabuk laut pun ada.. Aku dgn segera capai Mira n bwk dia turun.. Sambil ngesot2 aku dapat rasakan angin keluar dengan dasatnya di cna cni.. Mampus la aku kalo tauke India tu nampak.. Silap haribulan dia suruh tiup balik menda tu, kurus aku dibuatnyer..

Bersambung.. Daa..

No comments:

Post a Comment