Thursday, November 13, 2008

Org Singgah dan Gambar

Salam.. 2 hari lepas aku masukkan visitor counter.. Menda ni fungsinya kalo ualz dintch hoi adalah mengira org yang singgah kat blog korang..

Kalo dlm blog, kita panggil dia widget, bukan Inspektor Gadjet tau!!.. Huhu.. Normally the calculation based on the IP, the same IP will be counted one time only as per day.. IP tu pulak alamat PC korang dlm ruang Internet..

Yg best nyer, semenjak kemalrin aku dh x betah duk diam.. Asyik2 load page tgk counter tu, dari 1 sampai 10 ni.. Lambatnya nak bertambah.. Blog org lain dah berempah ratus..
Tp x apa la kan, baru 3 hari jer activate.. Aku pun blum wat promotion lagik..

Semlm aku tnya one of my staf, and according to her, picture is the best element to attract people to drop by.. But the prob is, any PC that using almost death network, going to get blow!! Hmmmpphh..

Nevermind, lets have a try, I wil embed some pic this time okey.. If u dont like, jst leave a sign in the msg okey..

One of the nice waterfall in Malaysia.. Cantik.. damai.. dan aman..



Cantik nyer lah.. Cam nak mandi jer..



Memang nak mandi, tp salah seorg membe aku dah pening2 psl jln bengkang-bengkok.. So sian kat dia, kami yg lain amik udara je la..

Korang tau kat mana... Kat mana ekk??.. Kami ada di celah2 manusia tu.. Yg mana korang rasa kami, itulah kami.. Huhu..



Si comel ni pulak aku beli utk souvenir anak buah aku, tp dia xsuka pulak sebab kepala doll tu je dh separuh bdn dia.. Tp aku xkira, aku jengil jer mata, terus anak buah aku kena terima doll tu dgn paksa rela.. Hehehe.. Baik punya Pak Long kan.. (Dia panggil aku Pak Yong..).. Rindu betul kat dia..



Okey la, gambar dh masuk, so moh le beramai2 singgah ke blog ni ekk.. Jgn slh guna gambo tu ekk.. Jumpa lagiiii..

1 comment:

  1. ha ha ha... makasih la msk blog hemzz.... cantik air terjun tu.. kalau taruk brader pakai bj oren kat air terjun tu lagi cantk kot... ha ha ha.. lenkali ahh kita g mandi ctue kay... hu hu hu

    ReplyDelete