Tuesday, November 11, 2008

Salam..

Hmm.. Xsangka ekk.. Lama dh xtulis apa2 kini membuak2 rasa hati nak kembali meluahkan ceriti Dcni..

Wats up man.. Pada kengkawan yang menyinggah, jgn la bosan, ni dh update dh.. Datang balik ekk, sorry la byk betul peristiwa yg terjadi sampai susah betul rasanya nak menaip di ruang ini..

Yer.. Lama tu nk wat come back ni.. Setahun lebih kut.. Huhu nasib blum kena black list.. Tu la bkn senag nak istiqamah tau..

Skang ni aku busy (xabih2 lagi ekk..).. Busy dgn modul terbaru utk kegunaan negara.. Byk tul cabaran n dugaan nya.. Arggh bsimpul2 urat kepala biler tgh tension tu.. Mcm mana la bos2 kt atas tu keje ekk, level ni pun aku selalu rasa down.. Hampir2 dah nak apply Tampoi@Tanjung Rambutan..

Anak2 buah aku, kalo korang tjmpa blog ni, dgn penuh ikhlas dari hati, aku nk ucap terima kasih byk2.. Akib n Su, sesungguhnya korang btul2 dtg dikala aku hilang keyakinan diri.. Cuma kalo aku tgh bad mood tu, paham2 la, bkn aku xcuba kontrol tp itu yg plg best aku blh buat.. Harap paham ekk, jgn mogok tau, sabar byk2..

Kdg2 tension tbwk smpi ke umah, infact tgh tdo pun aku blh mimpi psl opis.. Kronik tu wa ckp lu.. Skang tgh cuba handle, tgk naruto (Sian, Asuma dh mati..), bleach.. Nasib baik Meo (my bestest buddy) tlg burnkan.. Dia dh nak kawen hujung bln ni..

So slamat bkawen, slamat Pengantin baru.. Jd la husband yg baik, syg isteri tu tau, syg selamanya.. Gaduh tu perkara biasa, kalo x, cmne nak paham perangai msg2..

Hmm.. Okey la.. Smpi cni dulu, sebelum aku stop, tgh dgr lagu 'Sahabat' Kumpulan Firdaus..

-Engkaulah kisah silam ku..
-Cerita lama, kisah suka dan duka bersama mu..
-Pasti kita kan bertemu, setelah sekian waktu..
-Wahai sahabatku..

Teringat kat Pazil 'tonyoh ke ateh' hehe.. Bila la nak jumpa ekk.. Smoga kengkawan panjang umur, sihat dan bahagia selalu.. Jumpa lagi..

1 comment: