Saturday, November 15, 2008

Zoo

Salam.. Skang ni aku kat opis lagi.. Kul 2 pg dah.. Nak wat cmne test skrip untuk User Acceptance Test on coming Monday xsiap lagi..

Tapi sempat lagi tulis blog, hehe.. Dah addict plak.. Selagi daya, selagi punya cerita, aku xbisa pendam sendiri.. Sudahnya ku taip jua utk dikongsi..

Kawan aku Mr azRoLL pun encourage aku utk blog memblog ni.. hehe.. Thnx bro, u r my friend forever..

Korang penah g zoo?? Aku penah g masa kanak2 dulu, baru2 ni aku rasa dlm minggu 4 raya, aku n family bwk anak buah aku p cna.. Zoo Melaka..

Seekor kakaktua yang puteh bersih dan gebu menyambut kedatangan kami dgn muka yg aku kureng gemor sket... Iskk x user frenly la dia..



Ek ee Mr Camel.. Dari arab la.. arab la.. ali baba la..



Yang ni.. Namanya Girafah.. Sayang tul dia dgn anak dia kan.. Tapi tah2 anak dia tgh kena lecture tak.. Kwang.. Kwang..



Alamak.. Gajah ni naik minyak la.. Cabutttttttttttttttttt..



OOoo dia bukan naik minyak aa.. Yg lagi satu ni tgh menari.. So yg tadi rupanya lari sebab sawan tgk kawan dia comei beno menari.. Hehehe..



OOppsss.. Sensored ni.. Punggung siapakah yg bwarna warni ituuuuu.. Hah kalo korang nk tau, binatang ni (aku lupa nama dia)kalo dia period (kalo dia pure betina lar) punggung dia akan jd kalerpul.. Kalo x satu kaler, hitam jer kut... Huwah huwah..



Amacam.. Suka x all the pics.. Hehe.. Pada siapa yg komputer dia slow banget nak load page aku. soryy byk2.. I've tried my best to compressed those pics as the smallest size I can..

Pada Din, dia merajuk masa aku nak p Zoo Melaka ni, sorry byk2.. Bukan aku nak aniaya dia@ xbagi dia dtg umahh, cuma aku mmg dah overnite kat umah mak aku n we all straight to Zoo by the next morning..

Nanti kita jumpa kay.. Jgn marah2 tau.. Maafkan daku.. Wan n Falah pun lama x dgr berita.. Sibuk jadi ayah ekk, tak pa la ada masa, ada umur kita kumpul ramai2 ekk..

2 comments:

  1. Anonymous12:01 AM

    haa, dah muncul balik pun wandcni. lama ko cuti wan, ingatkn dah tutup blog mu. nnti redi utk ambik cuti, kita gi outing zoo negara, ambik gambar :D

    ReplyDelete
  2. Ehh hidup lagi.. Blog ni dh meriah balik dgn banner ala2 kindergarden.. Hehe.. Lah jgn lupa bg pun no baru ekk.. Bgtau cuti bler ke bler nnti lih merayau.. Hafiz pun nk jumpa mung..

    ReplyDelete